Friday, September 26, 2008

yeah! Raya da dekat!

hahlo halo, assalamualaikum sume kwn yang d sygi.
raya da nak dekat larh! wahhh! x sabar rasanya. korang mcm mana?
rasa2 meriah x raya taun neyh? bagi saya x meriah mcm dulu2.
yelarh kan, byk yang da berubah, umo pun semakin meningkat,
hurmmm! da tua saya rupanya. hehehe. korang x balek kampung ker?
saya? i'Allah balek kot. kampung saya kat besut terengganu aja.
tade larh jauh sangat kan? lau balek kampung beh jugak dpt duit raya!
huahua. tp kampung saya boring! sangat boring! sepupu maseh kecik2 aja. x beh! x sekepala.
taun neyh saya harap duit raya saya meningkat! org kata lau makin besar makin byk duit raya.
btl ker? ? ? hurmmm! saya no comment. lau btl bgs larh. untung larh saya nanti. hehehe.
oke sampai sini aja dulu untuk hari ini :)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA :

Sheila on 7 (nati lepas raya saya beli album awak oke)
ma hubby terCHENTA
ma family yang besh gile2!
ma baby sygs yang cute!
kawan2 yang kamcing dgn saya.
fatinBulan yang byk membantu.
hairil yang kachaks.
qish yang gile2.
abe qudin yang baeb. hehe.
and all ma friends in fs!

LoVe yOu aLL dAmN MucH ! ! !



No comments: