Sunday, February 8, 2009

TAK PERNAH MENYESAL

TO FARIS;

heyy you! i want to tell you something! mulai hari ini, saat ini, detik ini, waktu ini, jam ini satu saja saya mintak daripada awak, PLEASE DON'T DISTRUBING ME AGAIN! saya nak lupakan awak! selagi kita ber-contact selagi itulah saya semakin sayang awk. saya sudah punya hidup yang baru, lebih baik daripada yang dulu && i already have someone special. he is better than you. even dah dapat org baru tapi awak tahu saya masih sayang awk, sbb itulah awak masih lagi ber-contact dengan saya. awak cakap awak sayang dea dan saya. tp saya tak bole terima itu semua. pernahkah awak tahu? awak adalah satu satunya lelaki yang saya sayang sampai mati? pernahkah awak tahu, kerana awak lah saya menjadi seorang yang setia? pernahkah awak tahu kerana awak saya sanggup buat ape saja? amat amat bahagianya saya kalau awak tahu itu semua. pasti awak takan buat perkara itu semua, kan? tapi ia dah terlambat untuk awak menyedarinya. mungkin bila awak dah sedar, semua itu akan buat awak menyesal. apa yang awak lakukan pada saya pasti ada pembalasannya. saya TAK PERNAH MENYESAL membuat keputusan agar awak jgn ganggu saya lagi. amat brat bagi saya untuk lakukannya, tp ia adalah untk kebaikan bersama. i hope you can get another girls outside there better than me! saya berdoa untuk kebahagiaan awak. AMIN (:
SAYA TETAP SAYANG AWAK SAMPAI KAPAN PUN!

No comments: