Friday, August 22, 2008

salah faham


hurmm , so sad ! arini aku gado ngan urang yg aku sygi .
nabyllachenta namanya . kami ade salah faham sedikit .
aku da explain semua yg patut tp dea tetap marah .
aku ngaku aku yg salah . tp aku da mintak maaf . dea cakap aku x memahaminya .
rasa sedih telah melanda . :'( . betapa hancurnya hati dan jiwaku .
aku ingin memahaminya , tp aku tidak di beri peluang langsung !
how could u do diz to me ! huh . sedih x terkata . semalam aku x bole tido langsung !
memikirkan hal ini . kesalahan aku toh tade larh besar mana pun .tp dea yg take serius .
lau larh dea tao aku sygs dea amat2 ketat , dea pasti maafkan aku .
mood dea skunk x baek sgt . so tanak ganggu dea . i'll be waiting her msg !
bole x u maafkan i ? i so sowie dear ! i can't alive without u ! please oke ?

to : NABYLLAchenta yg di sayangi !
4give me honey !


~kesulitan hidup~

No comments: