Wednesday, August 20, 2008

wah ! happynya .

hari aku sgt2 larh gembira .
akuh jumpa si dia larh tadi .
ngee~
tapi malangnya kami x dpt nak mesra2 ,
aku malu sgt tadi .
jantung aku plak buat hal ,
dup dap dup dap .
entah pape .
haha .
da larh aku comot gile tadi ,
adehhh ! malu x terkata .
comot2 powm , dye ckp . . .
"wahhh cutenya awk arinie" .
aku terperasan seketika .
wahahaha .
lau bole aku nak jek peluk dye ketat2 .
hehe . (gatal btl aku neyh)
aku nak bgitau dye ,
aku rindu sgt2 kat dye .
sobsobss !
aku tatau dye mimpi ape , asyik buat lawak jek ,
aku neyh tgk jek , lau aku gelak jgk msti dye ckp
"suko pah ceros" . hahaha .
jadi aku senyap buat bodoh jek . hmmmm .
apa2 powm ,
aku puas ati larh jgk jumpa dye td .
huh !
aku harap , aku kekal ngan dye .
mudah-mudahan ,
amin !

No comments: