Tuesday, December 30, 2008

kembali kepada blog asal.

hello world!
i'm back! suda lama tidak menaip blog ini. tinggal separuh jalan sajaa.
soriee yeahh! sekarang tiada cerita yg mahu saya kongsikan. otak pun da jadi blank. HAHA.
anyway, kita pun da sampai ke penghujung 2008. sekejap sajaa masa berlalu.
tak sempat nak menikmati form4 ngn lebih syok lagi. next year 2009, SPM akan saya duduki.
takutttttt! mahu sajaaa melarikan diri daripada naik ke f5. (kije gila, MUSTAHIL!) HAHA.
so nak tanak kena tempuhi jugak SPM 2009. i'Allah i'll do the best! pray for me OKE?
skola pum da nak buka, miss 'deorng' gila gila much! mahu sajaa ku peluk2 deorg toh.
saya neh semangat jeaa nak pegy skola, tapi homework belum disiapkan lagi. aiyya!
sape sape bole tlg saya siapkannya? HAHA. biarlah tanak susahkan korang ;p
saya bole siapkan secepat yang mungkin, yeahhh! nadya chaiyok chaiyok!

sekian.... sampai sini saja lahh utk permulaan. HEHE.

No comments: