Tuesday, December 30, 2008

TAHUN BARU AZAM BARU.

ASSALAMUALAIKUM BLOGGERS.

here i stand as a nadiatul fatihah. 7teen already (2009). students of smk kota bharu.

2008 telah meninggalkan kita semua. banyak yang sudah berlaku dalam tahun 2008. kini saya, dan para bloggers telah sampai ke tahun 2009. sungguh cepat ia datang, belum sempat lagi menikmati tahun 2008 ): tahun 2009 ini saya sudah mula memasang azam baru. azam lama belum dicapai lagi, i'Allah 2009 akn tercapai segalanya dgn izin Allah.

AZAM SAYA DI TAHUN BARU 2009.

*solat cukup 5 waktu.
*get ready for SPM.
*STUDY SMART! SPM hidup mati!
*sifat PEMALAS akan saya bunuh dea!
*no more enjoy this year.
*no more bf (boyfriend). i hope (:
*no more hp (still guna tp akan mengalami kejarangan bermesej)
*jarang meng-online-kan diri bersama ms, ym or fs. blog i'Allah akn di updates.
*books always in my hands.
*takan ada masalah disiplin (disekolah)
*elak TERkutuks cikgu. HEHE.
*elak buat cikgu marah.
*mahu mintak maaf dgn semua org. (gado ngn dea toh, tp malu nak mintak maaf) ):
PERKARA DIATAS SAHAJA YANG PERLU SAYA LAKUKAN DAHULU. DEMI KEJAYAAN SAYA!
SAYA BERHARAP SEMUA AZAM SAYA AKAN TERMAKBUL. INI PERKARA WAJIB YANG HARUS SAYA LAKUKAN, BUKAN HANYA KERANA SPM SAHAJA. WISH ME LUCK!

No comments: