Saturday, January 10, 2009

HIPOKRIT

HIPOKRIT? satu perkataan yang selalu didengari. dan suda sedia maklum akan maksudnya. ramai yang menyatakan "SAYA BENCI HIPOKRIT". bg saya, saya langsung takesah akn hal itu. tp itu dulu, sekarang saya amat amat lah kesah. berkwn ngn ********* lagi bgs dari berkwn ngn betina hipokrit. harap jeaa kat depan baik cm malaikat, kat blkng waduhh! cm sial. *sorry i say that. kwn jenis apa cmtu? bkn nak ckp im a good person but i think im not like her, HIPOKRIT! BE ORIGINAL lahh, lagi bagus. bukan kena saman masuk penjara pum. shit! tak payah nak sorok2 perangai kau toh. sume org da tau lah, cume kiteorg duk diam diam jeaa. tanak bg ko terasa. 3 tahun berkwn ngn ko, ini yg ko balas? *grrrrr, bengang wehh! terus terang saya cakap, saya BENCI awak lahh!

HYPOCRITE ; someone who pretends they are better than they are.

BE ORIGINAL, DON'T HYPOCRITE!

No comments: