Saturday, January 31, 2009

P'KEMBANGAN UTK HADAPI SPM *JANUARY

OHH SPM! SAYA TAKUT NAK JUMPA AWK BULAN NOVEMBER NEH!

Bahasa Melayu : hmmm, better than last year. Dulu pemalas sekarang da rajin. Tp karangan jarang siap. HEHE. yang lain lain oke sahaja.

Bahasa Inggeris : my teacher said, my english is better than before dan dea cakap saya ada semangat baru. *yeahhh!

Science : esemen! cikgu sama yang teach saya. cikgu toh BAIK. Sbb baik lah bdk2 naik atas kepala.Anyway science subject fav.

Mathematics : Semakin saya belajar. ALHAMDULILLAH saya semakin faham dan bole buat.

Agama : Ustaz serius weyy! Kena hafal ayat Quran dlm buku teks. *ambil masa ;D

Sejarah : Target A1. PLEASE PRAY FOR ME!

Perdagangan : straight kena baca dlm buku. Cikgu kata subject neh senang nak dpt marks. So i'll do da best!

Geografi : Target A1. Subject paling simple tp kena baca buku jgk. Sentiasa dpt marks tinggi dlm subject neh. HEHE.

Pendidikan Seni : Tangan saya sedikit "BODO" bab bab menukis neh. Tp saya dah belajar asas dea, sekarang dah bole melukis.

heyy! saya nak 9A1 tuh!

No comments: