Wednesday, September 15, 2010

Rumah Terbuka 5 Syawal

Assalamualaikum dan selamat petang.

Semalam berkelahi dengan mama aku sebab nak buat open house. Aku nak ajak semua member2 aku yang jauh dan dekat datang rumah aku, kenal rumah dan makan makan. Kata mama aku dia busy, letih nak buat semua tuh. Aku tak kesah, nak jugak buat! Paksa sampai dapat. Fine akhirnya dapat dan aku text semua member aku datang rumah. Puas hati kau nadya! HAHAHAAHAHA.

Walaupun penat hati gembira dan bersyukur semua yang dijemput hadir lebih lebih lagi member lama yang dah lama x jumpa. Yang tak dijemput hadir pun datang jugak, pelik mana deorang tau aku buat open house, hmmm? Tapi tak kesah lah, penat sikit takpe janji boleh jumpa, ye tak?
Korang memang happening habis lah! Tahun depan datang lagi, tau tau? hehehe.

THANKS TO: izat rodi, asyraf & kawan dia nama apa ntah, azrie, aly & the geng, ezzaq, azleen & snj, arbox & matpik, nik & effes, sudin gigi nadzirah irah azam, fahmi zaim hawa, sharil, zara fina akmal, bibi & esah. :)


p/s: tak senang duduk, asgmnt tak siap2 lagi. well done nadya! grrrr.

4:56 p.m

No comments: