Thursday, June 10, 2010

Dimana Bumi Di Pijak, Di Situ Langit Di Junjung

hai assalamualaikum.

Ehem2, lama gila kot x post cerita dalam blog nih. Yelah, PC rosak kot, ini pun paww yang akak aku punya, KAHKAH. Ini banyak nak bagitau, cerita. Aku kan selalu jea post blog direct jea ceritanya kan? Dalam sehari banyak pulak aku post cerita yang lama2. Memandangkan aku jarang2 online macam itulah nasibnya.

Ini haa, pasal result SPM aku yang keluar haritu, agak lama sudah. Berapa hb eh? Aku lupa dh, tp yang aku ingat bulan 3 kot, kn kn? hee :) Secara sukarela "live" aku cakap result yang sebenar. Tak mau lah tipu2 kan. Strght to the point bak kata org putih, HAHA. SPM 2009 aku dapat catchup 2A jea kot. Huruf laen habisss aku sapu, HAHA. Eh2, tolak failed jea ok. Seriuss!

Before dapat result semua budak SPM akan isi borang sambung belajar kan? Habisss semua aku ambil isi, HAHA. Biasalah tamak haloba, HAHA. Tamak yang cmtu takpe jangan mengarut kearah yang tidak baik, wahhh! HAHA.

Rezeki Tuhan kita terima jea kan? Orang kata belajar mana2 pun sama jea, jnji kena struggle, kn? Tp macam ayat orang frust jea? sedapkan hati sendiri? HAHAHA. Dah2 ada hikmah disebalik apa yang kita dapat.

Aku? Korang mesti tak tau kan aku sambung study kat mana? Meh sini meh nak bagitau, HAHA. Alahamdulillah, aku dapat Politeknik. Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin Arau Perlis. Lapor diri 21 June nih dah. kira2 ada seminggu jea lagi kot. Jauh gila kan? Jauh dari family. Agak ah aku x pernah kot bercerai dengan family, wahh! Nangis jugak nanti kot, HAHA.

Banyak jugak apointment dengan sahabat handai nak jumpa sebelum pergi. Tak tau lah sempat ke tidak. Barang2 keperluan harian pun belum shopping lagi, hehehe. I'Allah kalu sempat kita jumpa tauuuu?

Heyyy, tade ke orang nak sponser something dekat aku? Like selimut ke? Bantal paling empuk ke? HAHA. Hampeh jea mintak di sponser.

P/S: AGAK2 APA YANG MAMI NAK BAGI DEKAT AKU? *Benda hiburan permintaan aku, haha.

Setakat ini dulu aku post, nanti2 free aku update lagi. byee yaww, wink*

10.20 p.m

No comments: