Friday, June 11, 2010

Hati Gembira Jiwa Senang :)

hye bloggers :) Semoga sehat-sehat selalu hendaknya.

Aku nih time ada mood rajin pulak posting blog hari-hari, HAHA. Agak ah harini letih gila kot jalan-jalan pusing-pusing pegi shopping skt2 dengan member2. Korang lah booked aku terus jea aku tade alasan nak tolak ajakkan korang, pehh! Apa pun best jgk jumpa dgn korang.

Lupa pulak nak cakap aku g kbmall lah, hehe. Krenggg jgk kaki nih. First masuk Vincci alaa tempat kasut2 tuh. Tengok aje kasut haritu yang tade sale tibe2 jea alamakk! rezeki aku, ada lagi then ada SALE! yeahh! Tekan kan disitu ada SALE! HAHA. Dah2 aku dh beli dah.

Rasa2 macam happy jea outing harini, wahh! senyum melerett ke telinga dh nih. Duit pun banyak habiss kot. Pehh! Rugi jea aku beli skrng. Datang ngn bapak aku kn best, duit selamat, HAHA.


Jumpa adeq nazihah && cousin2 dia pun best! Rock gile, 1 kepala wei, HAHA. Lain kali kita jumpa lagi tahuuuu?

Bermakna harini balik dengan senang hati :)) Biarlah lenguh satu badan tapi agak berbaloi ah.

Sampai rumah, mandi2, smayg. Eh2, seingat aku aku datang bulan kot? HAHA. Pakai baju siap wangi2 terus rebut laptop nih ngn kakak aku, wahh! Aku berjayaaaa~ HAHA. *gelak setan.

Daripada mood baik terusss bengangg aku dibuatnya. Tengok status budak ngok tuh, tetibe jea aku terasa? hmm, macam tuju dekat aku jea? Hello sis apa barang nak sama kan aku ngn ko hah? Agak2 ah weii kawan ngn musuh aku siap ber-yunk2 lagi, pehh! pigg kauuu!

Aku x pernah kot kawan ngn musuh ko, kn? Haihh, bodoh nk mampuss kau nih. Meh sinih ah nk gadoh, grrrr.

capital Z, selalu ngokk jea ko.

10.40 p.m

No comments: