Saturday, November 27, 2010

Hanya Pada Mu.

Assalamualaikum dan selamat pagi/sejahtera hadirin sekalian :)

Ya Allah, Engkau lah Maha Pemurah, Maha Mengasihani hamba Mu ini. Aku hanya lah insan kerdil yang tak lekang dari membuar kesilapan. Engkau telah berikan aku umur yang panjang dan rezeki yang melimpah-ruah. Tapi aku masih lagi lupakan Engkau ketika aku senang, Ya Allah ampunkanlah hamba Mu ini. Terima Kasih kerana sampai sekarang Kau masih memberi kejayaan & kebahgiaan kepada aku. Alhamdulillah :)

Diucapkan terima kasih kepada keluarga aku yang banyak menghabiskan wang untuk menyara aku dan jasa mu di kenang sepanjang aku hidup :)

Kepada lecturer aku, terima kasih kerana mencurahkan ilmu yang tidak berbelah bagi kepada aku dan rakyat DDS 1A. Terima kasih atas markah keputusan yang kami dapat. Semuanya amat memberangsangkan :)

Hey tak lupa untuk kawan-kawan aku di jabatan mahupun di tanah kelahiran aku di kelantan. Korang/ampa banyak membantu aku menyiapkan assignment & projek. Tanpa mu siapalah aku, ceh hahaha.

May God Bless You :)

Tulus Ikhlas; nadyaaa~


11.29 a.m

No comments: