Sunday, November 28, 2010

I Hate The Way You Hurt.

Hye salam salam :D

This entry bukanlah penting sangat pun untuk anda & anda ketahui tapi mungkin sekadar gedik2? Oh tidak ini tentang kesihatan!

Semalam, dalam pukul berapa entah lupa tapi yang sure time untuk makan malam. Mama panggil makan tapi buat dek, sebab obses nak online, lagi lagi aunty datang segan lah nak makan sekali, iye dak? Ok fine setakat itu.

Lepas semua orang balik, aku ke dapur, makan punya makan, arghh tang last tuh aku dah syak dah aku tercekik tulang dekat tekak aku nih. Aku tak sure tulang ikan or tulang serpihan ayam. Tak kan tulang ayam setongkol? Haram nak mati? Haha. Nauzubillah!

Perut dah buncit, makan kenyang sangat tapi tercekik tulang. Cube jolok mulut dengan jari tapi apa yang aku dapat? Yess! Aku muntah semuntah muntahnya. Daripada kenyang terus kosong perut aku, good job nadya!

Sampai harini aku tak dapat bebaskan tulanggg dekat tekak aku. Wahh, betapa seksanya :'(

Mama aku pulak berusaha bacakan doa dalam cawan aku yang berisi air. Katanya ada doa untuk itu. Oh tq mom, i'm appreacite it!

Ada tips untuk masalah saya? Sila habaq dekat cek secepat mungkin nohh.

11.25 a.m

No comments: