Monday, November 29, 2010

Malam ini.

Assalamualaikum.

Hye semua :) Memandangkan tajuk aku yang aku type ini malam ini, so kita cerita pasal malam ini lah kan? Ok. Tadi bosan-bosan aku baca balik apa yang aku dah publish dekat blog aku. Cehh baca blog sendiri tak boleh blah. Biasa lah dah tiada kerja cari kerja, iya dak? Kehkehkeh.

Klik satu-satu tajuk cerita aku sekali dengan komen pembaca sekalian. Tersenyum sendiri bila tengok teacher aku yang mengajar sekolah menengah dulu komen aku punya blog best, tambah-tambah bila dia cakap aku boleh jadi penulis. Nadya sila kembangkan bakat awak :)

Aku bukanlah penulis yang berbakat, sekadar berkongsi cerita, meluah perasaan & hobi terluang semata-mata. Takde lah sampai nak jadi penulis, hehe. Tapi kalau rezeki ada tang tuh apa salahnya. Bak kata orang rezeki depan mata jangan ditolak, kn?

Teacher, kan bagus kalau teacher promott habiss dekat mana-mana pihak berwajib, boleh lah jadi penulis majalah ke, surat khabar ke tak pun penulis novel, haha. Berangan melangit tapi duk takat nih jea aku nih. Jauh panggang dari api. Eceh dah pandai aku sekarang guna ayat kiasan, haha.

Belajar pun tak habis lagi dah nak over-over. Dah, ada rezeki tak kemana, kan?
Tq teacher atas puji pujian mu. Doakan yang terbaik untuk student mu ini supaya melangkah lebih jauh, haha :)

Allah itu SATU.

12.55 a.m





No comments: