Wednesday, August 17, 2011

Daim, cokelat daim tuh. Hihihi.

Asslamualaikum.

Aku mungkin mamai untuk malam ini, Blog aku dah banyak berhabuk, sekarang aku dah jumpa penyapu sekali dengan penyodok :O

Dah lama berminat, tetapi baru malam ini aku dapat baca. Bukan membaca untuk kuiz agama hari khamis ini heh.

Panjang nak cerita tetapi jari jemari yang malas nak taip. Kau rajin nak taip dan aku tolong cakap?

Aku dapat tangkap 1 blog malam ini untuk dibaca, ok sangat cool. Kau tahu? Dan aku tak rasa nk share link dia dekat sini. Nanti ada pula yang sentap.

Aku perlu belajar bahasa sastera dengan dia dengan lebih mendalam, rasanya.

Dan dan baru beberapa saat seketika aku klik butang follower dekat blog dia. Lain kali tak payah susah nak cari dia dekat merata-rata lagi :P

Alahai budak jabatan aku je pun.

3.07 am