Tuesday, November 3, 2009

LUPA DIRI?

lupa diri? saya lupa diri? apa maksud lupa diri? lupa diri pasal apa? heyyy, cakap saya lupa diri, awak ingat awak ingat diri ke? i know you, mmg you always blame all fault on me. anyway, *thanks! couple dengan saya tapi keluar dengan perempuan lain sedangkan awak dah janji tanak contact dengan perempuan tuh lagi && awak dah ingkar janji awak, itu tak dikira lupa diri ke? HEBATNYA awak wahai lelaki. ikut suka awak lah nak cakap apa pun. dah cukup kejam apa yang awak buat dekat saya selama ini. tak pernah pulak saya maki awak macam2 & saya tak pernah pulak suruh orang lain cakap dekat awak "LUPA DIRI". thanks lah for everything! saya x pernah menyesal kenal awak, sebab sekurang2nya dapat jugak rasa macam mana perasaan bila disakiti. ia pengalaman & ia dapat memberikan saya iktibar dalam hidup. ini satu perjalanan untuk meningkat dewasa. YEAH! I'M OK!

3 comments:

rosdud said...

good. jgn sedih! :)

❥ Puteri Sabiene said...

even u kena macam tu, u still can face it yaa ? GOOD babe , u strong :DD

Unknown said...

sabo je la ned...
nak wat camne..
dah org tek reti nk hargai apa yng kite beri,jgnla nk sedih2..
nnti smpai masanye dia akn tau apa pengorbanan kite kat dia...
live must go on..
dia x syg ned takpe..hanin SYG kt ned sampai bile2>>>
PROMISE!!!!