Sunday, November 1, 2009

when my heart was hurt by someone.

ini haaa nak luah apa yang hati ini rasa. start hari jumaat sampai hari ahad nie, dah 3 hari kami tak contact, entah kemana dia menghilang saya tak tau. cakap pasal rindu, memang rindu sampai nak gila. kepala dah naik serabut, tension, semua ada lah. dia menyepikan diri, tak tahu apa yang sebenarnya yang terjadi. sebak dada kalau teringat dekat dia. semalam, duduk rilek, cuba calm down, tenangkan diri & flashback apa yang saya tersalah silap sampai dia jd cmtu, tp tak jumpa. *maaf. tadi i got a bad news from someone yang boleh dipercayai, dia hang out dengan seorang perempuan. perempuan tuh aku kenal sangat! oh GOSH! i'm can't believe it! sampai hati dia buat camni. but i trying to be OK. tak sangka peluang ke-2 yang saya bagi dekat awak, awak tak hargai langsung! biarlah awak dengan hidup awak. WHAT GOES AROUND COMES AROUND. esok, saya akan bagi balik semua barang2 awak. TERIMA KASIH ATAS LAYANAN AWAK BERIKAN SELAMA 7BULAN!

bye forever.

No comments: