Monday, January 23, 2012

LOL.

Assalamualaikum.

Apa khabar girls and boys sekalian?

Nak tanya korang 1 perkara.


Korang tahu tak aku sekarang sedang buat apa? Biar aku yang jawap sendiri. Aku sedang menjalani praktikal di ...... Haaaa, sudah tentu korang tak tahu kn? Sebab? Sebab bila masa pulak aku bagitahu korang tak kira didalam blog, FB or Twitter. Right honey?


Yes, aku memang sedang berhadapan dengan semester 4. Semester untuk ber-praktikal. Ohh umpama aku benar-benar sedang bekerja dibawah naungan orang lain. It's totally bullshit? Yeah, you're right. Korang tahu kenapa aku bilang sebegitu rupa? Sebab aku memang TAK ADA cuti. Gila susah nak dapat cuti Y_Y

Tapi tapi tapi........Ada tapi. Bila fikir-fikir balik tak baik pulak tiada rasa kesyukuran langsung kan? Dan sebernaya maksud aku adalah.....

Akhirnya aku dapat jugak cuti. Tak lama tapi boleh tahan jugak 2 hari untuk Chinese New Year ni. Aku bukan ada agenda lain kalau dapat cuti. Siapa yang kenal aku dekat sini? Betul-betul kenal? Awak? Yeahh, baguslah awak ni betul-betul kenal saya. Aku memang nak habiskan masa untuk tidurrr je.

Korang tahu tak? Tidur memang penting untuk tumbuhsaran otak-otak kita. That's why orang melayu ramai yang bijak-bijak. See??

Dan aku sangat lah sibuk walaupun aku rasa 24hours aku lepak depan laptop baru ni. Opss adakah aku terlepas berkata-kata tentang laptop baru aku ni? Hihi.

Or korang mesti berfikir yang praktikal ni best? Oh shit shit shit. LAGI, korang mesti fikir kalau praktikal boleh praktikal dekat negeri korang, rumah dekat, makan mak korang masak, RIGHT? It's not like what you think. HELL! Tapi kalau korang rasa best, best lah. Mungkin tempat korang best dan tempat aku tak T_T


Aku berharap semoga masa cepat-cepat bergerak untuk aku menamatkan praktikal aku ni. Oh Tuhan aku tak sanggup lagiiii.

Mungkin aku dah rindu budak-budak poli aku.

12.46 pm

No comments: