Friday, January 27, 2012

CRUSH CRUSH CRUSH

Assalamualaikum.


Tuhan tolong lembutkan hati diaaaa...........


Sebenarnya i don't know why lagu adira + hafiz selalu ternging2 di minda ni.


Walaupun mood kali ini tidak lah sesedih mana pun. Tapi yang aku tahu, aku rasa good feeling bila aku on blog. Why uh?


Btw, dengan rasa segan dan tebal muka aku cerita jugak dekat sini. Aku baru saja beberapa minit texting my EX crush. OMG! Nadia ada crush? I don't know it before? Bila lagi? Heyy everybody, tak semua cerita peribadi i kena bagitauu, haha. Then crush i tuh dah lama dah sejak sekolah dulu-dulu.


That's why korang ada nampak aku ni have a boyfriend before? Of course not, right? Sebab? Sebab aku baik, tak main cinta masa dekat politeknik. Oh so sweet nadia. 


 Korang ada crush atau tidak?


 Aku berani cakap all of you mesti pernah ada crush tak kurang dari 1 orang, kan? Haha. Don't be shy shy. Mengaku jelah kan? Everybody have too darling.




 Do you still waiting for him?


Ok, kalau crush korang tuh dah ada awek lain, for what korang nak tunggu dia? Move on, belambak lelaki dekat luar sana yang handsome, imam muda lagi. Tapi kalau crush korang tuh baik, it's up to you nak tunggu ke tidak. Kalau aku, aku tunggu.


How to forget about your crush?


Macam biasa, korang sibukkan saja diri korang dengan pelbagai aktiviti. Aku rasa budak study lagi senang nak lupakan crush sebab deorang sibuk dengan assignment, kawan-kawan deorang and paling best boleh pergi merata tempat without permission your parents and use the ptptn money right? Haha. Ok i talk too much.


Crush ni bukan sesiapa pun dalam hidup korang. Just a penyibuk yang menghancurkan hidup korang and paling tepat a bullshit. So forget them and move on. I know it's not easy, but you have too. Semoga korang berjaya ok.


But i still missing him, ALWAYS. Do you?


Last mesej aku dekat crush 1 hour ago: Ada 1 cita-cita saya iaitu berkahwin dengan awak dan have kids, a baby boy. Can i? And i waiting for you until you can accept who i am.


Adakah aku bodoh menghantar mesej tersebut? Oh shut up! I know what you'll wanna say to me Y_Y I'm so regretted! 




5.55 pm

No comments: