Wednesday, January 25, 2012

WANG DAN BOUCER

Assalamualaikum.

Selamat petang semua.

Banyak plan terbantut sehari dua ni. Why uh? Hmmm.

Masa raya cina haritu aku ada dapat cuti 2 hari. Isnin dan Selasa. Bagi aku dah syukur sangat dah tuh dapat cuti. Boleh berehat walaupun aku rasa annoying gila bila aku off ada orang ganggu. Urusan kerja nanti masuk office baru lah boleh nak buat design kan?

Baru berangan nak enjoy tapi terpaksa lah ikut my mum balik kampung. Do you know? Balik kampung it's so damn bored. Oh man bukan ada sesiapa pun dekat sana. My cousin pun tak ada. So? Memang boring GILA.

Kalau lah boucer yang PM bagi untuk budak-budak IPTA sudah sampai ke tangan aku pasti! Ye pasti aku akan serbu kedai-kedai buku. Orang tanya aku, kalau dapat boucer rm200 tuh nak beli apa? Korang? Sudah tentu pilihan pertama dalam kepala korang adalah NOVEL. Am i right my honey bunny? See? Aku ni bijak sebenarnya.

Itu korang lah kan. Tapi aku tak. Dan jawapan aku adalah .......... Aku nak beli kamus BESTA. Mahal ke tak eh? Aku rasa paling murah pun ada dalam rm300. Mahal gak tuuuuuu.

Malang betul lah semester aku ni tengah praktikal. Nak tunggu pihak IPTA pos pos pulak. Susah!

Banyaknya sebenarnya barang yang aku nak beli time cuti haritu. Nak beli mouse aku yang hampir rosak tuh, beg galas laptop lagi, pendrive lagi. Oh my plan please be nice to me on this Friday baby Y_Y

Tapi sekali lagi malang, semua barang aku tuh kena guna duit dan bukan boucer. Itu memang tak kool ye.

8.28 pm

No comments: