Monday, December 28, 2009

doesn’t mean anything

muka dah mula pucat, tidur pom mata tanak pejam, nak kata tak mengantuk, mata dah juling2 air nih, semalam tidur lewat pukul 3 baru berlabuh diatas katil yang empuk, aahhh lenanyaaaa (; tapi sempat lagi tekan tekan keyboard nak menaip entry baru dekat blog nih. hanya ditemani matahari yang cerah terpancar dengan kipas yang berpusing 360 darjah aku dengan rajinnya meng-online-kan diri. hari nih hari isnin dan hampir masuk waktu zohor. bosan sungguh yea hari ini, nak text dgn kawan pom no mxs dah expired day so biarkan lah hp tuh di bawah bantal, HEHE. semalam entah kenapa rasa nak bergayut saja dengan semua orang, sampaikan orang yang errrrrrrrr pom aku answer jugak. boring gamaknya, HAHA. tak lupa jugak dekat Humaira Hassan yang mengigau call aku semalam, HAHA. tapi best lah plak cakap dengan dia, tempat aku story story. aku hanya tunggu 30hb ini untuk dibelanjakan, sory babe, haha. tapi tiba tiba plak ada orang miscall aku, malas nak cakap sape, sayangg, u know who you are, bluekkk! sampaikan aku tertidur lewat semalam, lepas tuh tadi bangun pagi2, mandi sebab nak pergi sekolah ambil markah KOKURIKULUM untuk diisi dalam borang on9 IPTA FASA1. sekali lagi aku pijak kaki masuk sekolah, uwaaaarrr! aku dah trauma, tahu? jumpa muka budak2 form5 2010 amat menjengkelkan, errghhhh! sekarang aku hanya online dan menunggu kepala lentok jea. *tak tahu apa yang dibebelkan ;P

ATTENTION! Bibi Humaira; nih markah kau;
kelab/persatuan; 50
uniform; 50
sukan; 50
bonus; 0
markah; 50
CGPA; 5

1.oo p.m

2 comments:

Ib H. said...

yak ehh yaa gak.bakpo tok wt entry special nyo?.iskk

Nadiatul Fatihah said...

HAHAHAHA. sajo jahh.