Monday, December 14, 2009

kawan jadi lawan

kawan jadi lawan? susah nak bayangkan bila benda tuh jadi dekat kita kan? KAWAN, tempat kita luah perasaan, tempat kita mengadu, orang yang boleh kita percayai, orang yang buat kita gelak sama-sama, orang yang kita mintak tolong waktu susah dan orang yang kita kongsi suka duka. berlainan pula dengan lawan kita kan? orang yang kita paling benci, tgk muka lawan pun cam errrrrr shit orang yang kita sukar nak percaya, orang yang kita tak mau dekat pun walau seinci. betul kan? orang selalu cakap kawan rangging yang kedua selepas family, ala-ala friends forever gitu. tapi kadang2 kawan pun boleh jadi lawan kan? x mustahil. saya.....mungkin dah kehilangan 1orang kawan. kawan paling ngam plak tuh. asalnya kiteorang salah faham jea "kot". then entah lah perasan benci dekat dia semakin membuak2. benci mak aihhh tgk muka dia. punya lah sensitif dia tuh. nak bergurau dia sikit pun, saya kena fikir 40 kali, apatah lagi nak perli dia, terasa hati then mula lah nak merajuk. lepas tuh text, "mung ingat aku x sero ati ko mung oyak gitu". shit babi lah lau benda sikit nak sensitif. tak open langsung. kadang2 macam kena berfikir dulu bila nak together dengan dia. saya singkatkan nama dia "Z". hoiiii, nak bandingkan apa yang kau hina aku, perli aku, kutuks aku, pandang rendah dekat aku & perkataan sial yang keluar dari mulut kau, x padan kau nak cakap aku nih mulut jahat. kau lagi teruk dari aku, ok? "Z", aku cume tak tunjuk jea yang aku nih banyak terasa dengan kau, thats why mulut kau sesuka hati jea mengata aku. mentang2 aku senyap, buat2 diam, x balas baik mulut kau tuh, kau maen pijak jea kepala aku yea? kau mmg aku benci lah! kau tuh x sedar salah kau dekat mana, kau ingat kau tuh dah perfect! dulu sesuka kau jea cakap aku nih x perfect, apa kau ingat kau tuh HEBAT sangat ker betina? kau tuh dah lah berlagak, cakap kemain lagi, bodoh sombong! aku dah meluat dengan kau "Z". pegy maty lah kau! jangan mintak maaf dengan aku even kau dah tau silap kau, sbb aku x akan maafkan kau. kau tunggu jelah aku yang mintak maaf dekat kau. itu pun lau aku mintak maaf.

6.32 p.m

No comments: