Saturday, December 26, 2009

kalau dah tanak cakap tanak, kita selesai elok elok

tak tahu nak mula macam bahagian yang ini. hati dah mula gelisah, berperang dengan perasaan sendiri, tak dapat terima kenyataan bahawa dia dah pergi jauh, jauh...sampai aku tak dapat nak capai kau yang terlalu jauh untuk aku. sebenarnya aku tak tahu apa yang kau nak. aku dah tak tahu nak buat macam mana. kenapa kau tak terus terang yang kau dah ada orang lain? aku tunggu kau macam orang yang tak berapa nak cerdik kat sini. tekan tekan nombor kau tapi belum sempat ringing aku dah tekan butang merah. aku tak tahu nak cakap apa dengan kau, aku malu sebab aku tahu aku jea yang terhegeh2 dekat kau. kau? tak pernah pom macam aku. jauh sangat ke beza cara kau dengan cara aku? sampai kau xleh terima aku? sekarang dah tak macam dulu, hp selalu berkepit bawah bantal, hanya ditemani lampu hp saja bila bermesej dan bergayut kan? sekarang aku dah mula tidur awal, tiada lagi kedengaran ringtone hp rihanna hatin' on the club yang berbunyi malam2 dekat telinga. semua tuh buat aku terkejut bila hp berdering, tapi semua tuh jugak yang aku tunggu sebelum melelapkan mata yang entah terbuka lagi kah untuk melihat hari esok. itu yang akan aku rindui seumur hidup aku. aku cuma nak kata putus daripada kau, jangan senyap membisu tanpa aku tahu apa2. mulut maki maki kau pon tak guna, sebab aku tahu tak kemana jgk, bukan boleh buat kau datang balik dekat aku kan? tapi kalau dah ada orang baru, aku lepaskan kau dengan hati yang terbuka. harap kita boleh selesaikan dengan baik. harap kau bahagia sebab itu pilihan kau, aku hanya mendoakan kau yang terbaik. selamat berbahagia (:


12.30 p.m

3 comments:

~@!$H@~ said...

yeah, thats da besh...
juz forget him...
u still hve a fwens n i always be around u when u need someone to talk...
chill...
heheh...

✿ YaYa ✿ said...

yunk.. rilep2..

AkuDanSo7 said...

to YaYa; haha, rilek doh nih babe. thnks!

esah; u r the best woman! i'm greatful tht i still have sum1 to stay at my back (: thnks!