Wednesday, December 30, 2009

Januari Until Disember Dua Ribu Sembilan

assalamualaikum wahai pembaca sekalian alam (:
kita dah sampai ke penghujung 2009, setiap tahun semakin meningkat umur, kemantangan berfikir, dan mungkin sudah mempunyai cita-cita yang melangit, dan kadang2 sukar untuk kita gapai. bermula sahaja tahun baru, azam kita mula bertukar, dan azam lama mula diabaikan. tahun ini mungkin aku tidak berazam apa2 sebab azam sebelum ini pun belum direalisasikan. 2009, aku banyak habiskan sisa hidup aku dengan sesuatu yang mungkin tak berguna langsung walaupun spm akan menjemput aku. dan sekarang aku dah lepaskan segalanya yang aku ada, siapa sangka akan jadi macam nih.



awal tahun, ada budak baru masuk.
HAHAHA, benci Tuhan jea tahu, kawan2 pun tahu jgk ;P


lepas tuh dah mula suka kot.
btl lah org kata jgn benci2 sgt nty org tuh yg kita suka, HAHA.


27JAN2009: dah mula texting dengan dia. aku yang mula dulu *malu.
excited jugakk ;D
tiap2 hari tggu text drpd dia ;P


kenal2 dalam sebulan, 30MAC2009: dia mintak couple ;D
aku terima jea, macam orang mengantuk disorongkan bantal *entah btl ke tak peribahsa aku.


lama2, dah start buat hal. tapi takpe, aku terima jea *mcm org bodoh, huh!
sentiasa dapat malu, sbb kawan2 byk cakap dia ada org lain.
cantik dari aku kata deorang, tak kesah pun. aku bangga apa yang aku ada.


nakkkkkkkkkkkkk sgt dia berubah jadi orang yang lebih baik.
tapii apa kan daya, kalau aku jea yg bersungguh tapi dia tak, sia2 saja.


sekarang dah ada orang lain pulak dah, tggl aku bodoh2 jea, erghhh!
tak kesah lah.
aku lepaskan dia dengan hati terbuka.
SELAMAT BERBAHAGIA!


bahagiaaaaa! tak lupa jgk dekat kawan2 aku gve me ur spprt!
banyakk tolong dalam semua hal.


budak2 kls yang gila bangang, HAHA. you ROCK!
nate, bodo, gilo, bengong, i miss that words! HAHA.
sekarang dah besar, cakap sopan2 yea ;P


cikgu2 yang dah naik gila, mengamuk tiap2 hari sbb tak bdk2 x siap kerja sekolah.
maaf dipintaaa cikguuuu!
mahu seronokkkkkk saja waktu tuh wlpn spm bakal menjelang.


tempat2 lepakinggggg, nati mesti ada yang mewarisi tempat itu.
jangan dirosakkan.
rindu nk tawaf sekolah time cikgu takde, HAHA.

cikgu disiplin, aku merindui muuuuuu.
dengar suara, larii berkebutttt.
yg pakai tudung singkat, baju ketat apa semua, sentiasa beringat.
aku takkk ok, ;DDD
tapi pernah jgk masuk bilik disiplin, HAHA.


selalu berebut dekat kantin, sampai makcik tuh naik angin, HAHA.
sampai oarang tuh cakap "aku mari skoloh semata2 nak make nasi kantin jah" lucu gile, HAHA.
lepas tuh beli keropok dan makan dalam kelas.


gembira sungguh waktu disekolah. semua ada.
kawan pun ramai.
rinduuuuuuuu~



9.25 p.m

4 comments:

riss double H said...

hahah yaa tobak eh rndu.part plg rndu mkn di kantin.sbb tu jah motif sek kito g skoloh.ko gano?.hahah

~@!$H@~ said...

bkea kito abe mat...
mu nga sasa...
wkakakaka...

riss double H said...

eh nate sepet ni nyampok jgk.cis ciss wakakak.padea nga mung tu motif g sklh ado mirul bucit

~@!$H@~ said...

tao tapo abe mat...
saye boh...
leb u mirul...
muahahaha...!!