Tuesday, December 15, 2009

SPM 2009 is over, i'm freedom

wow, hari ini tanggal 15 disember 2009, genap lah 9 subjek spm yang telah aku duduki. macam azab pulak bila spm datang menjelma, HAHA. so secara rasminya tamat lah sesi persekolahan aku selama 1 tahun di S.M.K Puteri dan 4 tahun di S.M.K Kota Bharu, kini dah nak jejak alam lain dah. sekarang tiada lagi buku2 teks yang berat untuk dibawa "errrrrr", kertas2 latihan yang berselerak, tiada lagi cikgu2 yang yang sakit jantung sebab tension dengan kerenah aku, tiada lagi kelas yang penuh kebisingan budak2 nakal, tiada lagi kakak2, mak cik-mak cik kantin yang pening sebab kena push2 dengan kiteorang, tiada lagi tempat lepaking dekat tangga toilet, tiada lagi cinta2 monyet && tiada lagi bebelan mak aku yang salu membingit telinga, "heyy, g blaja dalam bilik nuh" HAHAHA. best jugak zaman remaja aku, nakal sikit tapi normal lah budak2 kan? hihihi. rindu lah~hari ini dah mula bebas dan boleh enjoyyyyy~

No comments: