Monday, February 15, 2010

Berkasih Sayang Dengan Kekasih Orang, Kejam Kan?

Terfikir sorang-sorang bila ada orang gaduh sebab berebut teman lelaki, rampas-merampas teman lelaki dan kacau teman lelaki orang lain. Patut ke tidak sampai macam tuh sekali? Macam orang cetek akal kan sebab lelaki kita sama-sama perempuan gaduh. Itu kata aku yang tak pernah rasa bagaimana kalau itu terjadi dekat aku. Tapi kan rasa-rasa aku dah rasa 2kali kot. Perghh, bengang! Tapi macam tak kesah pon biar dalam hati #$@!@, macam babi! Dulu aku jadi mangsa. Ada saja orang yang main api dengan aku. Seronok gamaknya. Kacau aku punya, sape yang tak sakit hati kan? Tapi itu dulu lah, sekarang? Aku rasa aku pulak yang ada di tempat perempuan yang aku sumpah2 sebab kacau yang aku punya. Korang faham tak apa yang aku bagitau? Pendek kata, aku dah ganggu teman lelaki orang )): eh2, takkk! Bukan aku yg ganggu dulu, tapi lelaki tuh! Yelah, orang kata kalau bertepuk sebelah tangan tak kan berbunyi, masalahnya memang dah bertepuk dua belah tangan dan sudah berbunyi. Kejamkan? Macam mana kalau teman wanita tahu? Mesti kena serangan hendap kan? HUUUUUU, seramm jea bunyi kan? Kadang2, kalau teringat tidur pon tak lena, tahu? Maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Sebolehnya memang tak nak, tapi he's my first love, the only one i love till the that i die. Rasa-rasa perempuan itu dah untung sebab lelaki tuh masih mahukan dia sebagai teman wanita. Dan aku hanya kekasih gelap yang menyayangi teman lelaki orang )):

QUESTION: Apa korang akn buat kalau ex korang datang cari korang & mahu lagi contact dengan korang, sedangkan dia dah ada teman wanita? Answer me please?

10.26 p.m

1 comment:

nik aisha said...

mayb i'll do da same things...