Wednesday, February 24, 2010

No title, pig.

Kelmarin, macam biasalah bangun pagi pagi pergi kerja tumpang kakak. Yelah, nk bawak sendiri lesen takde, lesen P pon belum lulus lagi. So sebagai pemandu berhemat kena ikut undang2 jalan raya, kan kan? HAHAHAHAHA ;P. Sekali lagi zaman bangun pagi2 berulang dan terus berulang. Rasa2 memang dah x boleh lari kot. Dah dah, memang nasib macam tuh dulu kini dan selamanya, ): Kerja punya kerja sampai lah ke petang, ready nak balik, uwahh letihh betul. Duduk atas kerusi ofis terfikir pulak nk pegi mana lepas balik kerja. Teringat pulakk, mak gua tegur "heh, rambut panjang dh tuh, g kerat ajok kakak nuh, pakai tudung nmpk rmbut alek blkng". Aku senyap, dengar jea. Bukan apa sygg nk potong kot ;P

Last-last papa gua datang ofiss, kira2 untung rugi bisness, mintak duit rm10 dengan dia untuk potong rambut. Baik kan gua jujur gila mintak skt2 jea duit tuh, HAHAHAHAHA. Habis jea waktu kerja, bilang sama kakak gua, "wehh, jom ah g kerat rmbut, mama ngepek dh" Dengan baiknya kakak gua pergi hantar dekat kedai gunting rambut yang diterajui oleh orang cina siam, HAHAHA. Dah biasa gunting kat sna, murah pastu bagi gua sebelum nih puas hati lah. Tunggu punya tunggu sampai giliran gua, dia potong krek krek, hah, dh siap. Tgk cermin, perghh! Apa nih? Ini bukan yang gua nak lah! Ishh! Rasa nak berasap jeaa, nasib baik boleh sabar lagi. Nasib baik gua nih bertudung, takde orang nampak sgt, tapi masalahnya aku yang selalu nampak, sakit hati yaww! kalau tak pakai tudung rasa2 nya x keluar rumah sampai rambut jadi panjang balikk. Huh! Tapi takpe lah, terima jea. Sumpah bengang!

mekk, rambut saya hodoh! apa macam? perghh! *mata dh berair )):

9.40 p.m

3 comments:

riss Double H said...

PADAN MUKA!.

AkuDanSo7 said...

cisss! frust aku b!

~@!$H@~ said...

hahahaha...
nyanyo koe yaa...
meh sah g bakar kda toh yaa...