Saturday, February 6, 2010

What The Hell!

Hye para pembaca sekalian :D
Malam nih macam rajin pulak nak menaip, idea tade lah banyak sangat nak hurai, tapi boleh lah sikit sikit, KAHKAH. Tido tak lena, guling sana guling sini, rambut kusai masai, muka macam seposen, bosan sungguh. akhir kata, gosok2 mata ngadap benda nih enjoyyyy! Aku menjelajah habis benda2 yang ada dalam internet nih, bapakkk aku bosan. Click punya click TERsinggah kat page minah nih, perghh macam mengata aku jea, KAHKAH aku terasa wehh! Betul lah pepatah bagitau, siapa yang makan kacang dialah yang kentut busuk, betul ke tidak aku nih? lantaklah. Yelah aku tahu aku kacau boipren orang, tapi bukan aku yang kacau dulu, dia yang text aku & call aku apa tuh semua, aku just melayan jea. Berdosakah aku? Tuhlah, ambik yang orang dulu siapa suruh, gedik lah lu! Aku kawan jea ngan boipren ko yang kachaks tuh, errr, bukan ada pape pun. Bajet bagus, perasan jea lebih. Tapi kan aku takut jugak kena seranggg hendap nanti, KAHKAH. Dah dah, tanak pikir pasal kau, buat nyemak kepala hutak aku jea. Then aku dah tutup page kau, taknak tgk dah, sakit hati!

HARI KEKASIH; Berdosa tahu kalau korang sambut benda tuh, aku cakap cmnie sbb aku tade boifren, aku dengki tahu? KAHKAHKAH. Sukahati korang lah nak sambut ke tak, grrr.

12.30 a.m

2 comments:

Nur Aliaa said...

ha3..
x baep jelez2 nim..
allah mr0h.
lalala~

Nadiatul Fatihah said...

KAHKAH, jeles lah kito tadop gewe nk celeb vlntne.