Monday, February 8, 2010

the BEST day with YOU.

6 FEBRUARI, benda nih aku patut post 6 februari aritu lagi, tapi tak sempat, letih dan aku dah ambik byk masa yang agak lama untuk mengelamun sendirian, KAHKAH. Benda yang tak pernah aku fikir atau idamkan selama nih, akhirnya terjadi jugak. Orang yang aku kenal dalam internet atau lebih official dipanggil myspace datang kelantan jumpa aku? Wow wow, ini dah diluar jangkaan, KAHKAH. Dia salah satu the biggest fans of Sheila On 7, macam aku jugak lah mamat tuh, dia tuh nak jugak tiru aku, HAHA. Dia datang dari KL turun Kelantan jumpa aku, mmg dia asal darah orang luar kelantan. Umur dia dah 19 tahun, aku muda sikit dari dia, HEHE. Kitaorang dah kenal almost 1 year kot, entah lupa plak. tapi kalu tanya dia, dia ingat kot. Dah lama dia macam nak jumpa jea, tapi tak kan aku nak pergi KL, semata2 nk jumpa dia? Gile, perghh! First meet, tersipu2 malu, pijak semut pun tak mati kot. Heyy, aku bukan pergi sorang2 tahu? My sis always stand by my side, KAHKAH. Bodyguard sejati yang tidak berbayar ok. Ntah kenapa rasa macam dah lama kenal, happening jea. Kot2 kitaorang dah kenal masa kelahiran yang lepas. tak tak, memang tak logik. Alaaa, aku kan friendly thats why lah rasa macam dah kenal lama. Tak pasal2 aku jalan2 dengan dia aku kena cakap bahasa kuala lumpur. "Awak, nati belajar bahasa kelantan yea? nati orang cakap i budu pulak, HAHA". Serius, memang aku tak sangka dapat keluar dengan diaa, itu memang TERBAIK lah!

eh2, ada lagi aku nk taip nih, readers! baca sampai habis ok.

Nih haa nk bagitahu, time tuh maghrib, aku jalan2 dengan mamat tuh kat mall, tibe2 plak si AA nih call aku, tak pernah2 call aku time maghrib. Tanya aku duk kat mana dengan siapa. HAHA. Bangg, awek awak dah sound2 i, u masih call2 i? Sukahati lah nak keluar dengan sape2 pun. Blah blah blah! *grrr.

9.00 p.m

No comments: