Monday, March 7, 2011

KEJAYAAN BUKAN DATANG BERGOLEK-GOLEK

Selamat tengahmalam :)

Maaf sebab dah lama tak post entry baru. Bukan malas atau sama waktu dengannya cuma aku sekarang ada lagi 3 minggu nak siapkan assignment dan final project aku sebelum cuti semesta 1 April ni. Aku punye kos tak ada exam, rasa selamat dan bertuah sekali. Tapi tak lah sesenang yang di bayangkan sebab punye lah bertimbun timbun kerja sampai terkejar kejar sana sini.

Ini pun dikira macam free lah ni sempat buat entry baru untuk harini. Pagi esok kelas pukul 2 ptg, hi hi hi.

Sampai sini saja untuk kali ini. Niat dihati mmg nk type panjang lebar tapi masa itu sangat cemburu dengan aku, terpaksalah gerak dulu. Ada masa update lagi ye :)

Doakan kejayaan aku untuk semesta 2 ni. Harap kerja siap dengan sempurna, amin :)

2.43am

No comments: