Thursday, March 10, 2011

TAMBAH AHLI KELURGA

Salam :)

Haritu 10 Mac ada niat nak post kan entry baruu, akan tetapi tengah free tetiba pulak terpaksa hold dulu sebab ada kerja lagi penting nak kena buat, aku simpan dekat draf.

Alhamdulillah 1 perkataan keluar dari mulut aku :)


Aku dikurniakan seorang lagi anak menakan (sedara) dari kakak aku yang ketiga daripada 5 orang adik beradik. Boy pulak tuh, ngeee. Tapi sayang, aku tiada ditempat kejadian. Aku tak sabar nak peluk cium baby tuh bulan April ni.

Aku dapat 1 MMS tapi aku belum bluetooth lagi dekat laptop. Nanti kalau aku betul2 free i'Allah akn di upload gambarnyee :D

Semoga sihat2 selalu dan comel2 sampai ke besar ye.

Ada lagi 2 minggu nak balik bercuti semesta. Tetapi aku ada lagi 5 final project dan 2 assignment yang belum dibuat. Sempat tak agak2?

1.07 am

No comments: