Friday, April 8, 2011

FINAL PROJECT SEMESTA 2

Ini ada lah cebisan final project yang aku buat sampai tak tidur malam. Yang sibuk memanjang sampaikan celik mata menghadap benda ni je.

Nampak simple, senang. Tapi banyak steps. Eleh buat benda ni pun tension jugak ke? Kiteorang yang ada kira-kira, baca buku 300 helai pipi x kecoh-kecoh pun.

Terlalu banyak melukis, terlalu banyak idea yang perlu diperah, terlalu banyak kreativiti yang perlu digunakan.

Ok depends lah nak cakap apa, korang tak buat korang tak tahu. Kesempurnaan & kekemasan itu penting :)




Ini final untuk Digital illustration. *Cover depan untuk packging dan poskad sekali.

Ini bahagian belakang poskad.

Ini packaging yang sudah siap. Pandai-pandai lah fikir macam mana nak gabungnya :)


Ini final project untuk Digital Imaging. Ini ialah bahagian belakang untuk bisness card.


Ini pula bahagian depan untuk bisness card. * Hah, bergabung dengan yang atas.

Ini pula sampul surat depan.


Ini pula kepala surat/letterhead.


Ini memo. Siap dengan signature lagi. Gabungan aku dengan rowzy :)


Ini final project untuk storyboard. Ini karekter dalam storyboard yang kami lukis, warna. Sangat mengambil masa. Gambar ni je yang aku boleh upload. Banyak sangat scene-scene dia, aku x sempat nak snap lagi. soon soon ye?

Sebenarnya ada 2 lagi final project yang aku tak upload. Subject typograpy & principles of animation. Yang typograpy aku lupa nak snap haritu then yang principles of animation final project dia adalah di dalam video. Tak dapat nak upload.

Diberi masa sebulan untuk siapkan 5 final project, tak termasuk dengan asgmnt apa semua tuh. Do you know how rushing i am? Ok takpe benda dah settle, pretty cool yaww, he he he.

Thanks to Rowzy, Zuraida, Fiska Yenita, Razman, Faris & Somad :)

11.44 am

No comments: