Friday, April 8, 2011

HOMESWEETHOME

Ok akhirnya sampai juga aku di rumah, homesweethome.

Jap aku nak teriak HEY DUNIA AKU DAH PULANG KE RUMAH!!! Dah nama pun monolog dalaman, aku teriak pun bukan dengar pun, baca sudahhh. Teriak dalam hati :)

5 bulan brader gua tak balik rumah. Pergi kelas, balik buat asgmnt/tidur, makan pulak nasik lauk ayam kuah pedas setiap hari. Muka aku dah macam ayam dah kot.

Cuti 3 bulan, asgmnt dah tak payah nak fikir. Sekarang fokus qada' tidur ja. Cemburu tak? Keh keh keh.

Itu untungnya kalau tak ada final exam. Pebarang baca-baca buku ini? Masa zaman sekolah dolu-dolu boleh lah. Sejarah sampai bab 12 then panjang dia x payah duk habaq lah.

Cukup lah dengan hanya melukis, ada pemikiran kreatif, imaginasi tinggi dalam bidang aku. Senang? Ok cuba try test nak tengok.

Ok sudah lah.

Member-member lama sape kenal aku, jom lepak minum, jalan-jalan same-same. Free ni babe free ni. Kang sibuk kata sombong pulekk :P

Kawan-kawan DDS2A & DDS2B, jaga diri hiasi peribadi. Jumpa lagi di semesta depan, i'Allah :')

Semesta 2 tamat disini. Byebye Perlis, selamat datang Kota Bharu :)

8.30 am


No comments: