Monday, January 31, 2011

CUTI

Hye asslamualaikum dan selamat malam.

Terima kasih kepada pembaca yang setia sanggup menunggu entry yang terbaru yang tak seberapa daripada saya. Toche toche :)

Part 1; Sekarang aku sedang menikmati cuti dalam kedukaan. Bangun tidur je terus terbayang bayang macam mana kalau aku tak siap kerja yang diberikan oleh pensyarah aku? Seram sejuk bunyinya kan? Tetapi masih lagi dapat berselimut bertemankan bantal wangi dengan amannya lebih lebih lagi tempat aku sekarang musim hujan, syiokk.

Part 2; Aku tak sabar nak bercuti panjang bulan April 2 bulan lagi dari sekarang. Indahnya hidup kalau hanya boleh bergoyang kaki kan kawan kawan, hi hi hi. Sebelum sampainya bulan tersebut, kena lah bertungkus lumus sikit buat kerja. Pebarang cincai cincai der? Keh keh keh.

Part 3; Jangan tanya aku pasal cinta cintun ni. Dah bersara dah pun. Hidup aku ok je walaupun tak ada yang istimewa. Penat lah fikir pasal benda yang annoying macam ni. Kan? Dulu nak sangat kebebasan, sekarang aku dah dapat jadi kena lah bergembira. Nanti nak kawin baru cari. Style?

Part 4; ? Nak tahu? Tunggu entry seterusnya. Bawa bawa bersabar ye :D

P/S: Lepaking paling best dekat bangku luar rumah, ditemani angin dan hujan :) Aku kagum dengan ciptaan Maha Kuasa.

12.11 a.m

No comments: