Thursday, January 20, 2011

HORMAT MENGHORMATI

Assalamualaikum.

Maaf entry aku yang dekat bawah itu hanya lah suka suka semata-mata tiada yang kena mengena orang yang masih hidup mahupun yang telah tiada, ok? :)

Jom mula point sebenar yang ingin disampaikan. Malam-malam banyak sangat yang nak di type, kalau boleh dalam sehari tuh 4 entry pun boleh jadi, HAHA. Kemaruk ke apa kau ni nadya? Apa-apa jelah, sukahati korang-korang lah nak cakap apa, kan? Merapu lagi, cukup lah HAHA.

Ehem, aku, bagi aku lah bukan orang lain, penerimaan aku terhadap budak semesta 1 tahun 2011. Memandangkan aku dah semesta 2 jadi aku lah senior kepada junior aku, kan? Ceh bangga :D. Wa cakap direct lah sama lu budak semesta 1 amat-amat lah annoying. Sebab? Semestinya lah nak tahu kan. Kalau kita buat apa-apa status mesti ada sebab kan? Apa yang berlaku pun ada sebab kan?

Btw, aku dalam kelas agak lah bising. Tak kesah lah ada sesiapa yang membenci, itu urusan dia dengan Allah. Aku hanya berdoa yang terbaik untuk diri aku. Tetapi kita ada pendapat masing masing sama lah pendapat aku terhadap budak semesta 1. Aku paling pantang orang kurang ajar dengan para pendidik, tak kesah lah cikgu ke pensyarah ke apa ke. Bukan kah kita perlu hormat mereka?

Aku TER-usha seorang budak semesta 1, bapak kurang ajar gila. Macam otai sangat. Bang biasa biasa dah lah. Tak payah over sangat. Budak kelas kau sendiri pun meluat dengan kau apatah lagi pensyarah yang ajar kau, kan? Bawak-bawak lah perangai elok sikit ye.

Aku bukan lah bagus sangat, tapi rasa hormat terhadap orang yang lebih tua tak hilang lagi setakat ni :)

1 lagi haa, budak semesta 1 boleh cakap aku sombong? Tak kenal maka tak cinta. "awak awak sekalian kita tak sombong tau, kita cuma tak kenal awak macam mana nak tegur?" Kata aku kepada budak semesta 1.

12.32 a.m


No comments: