Thursday, January 20, 2011

SELAMAT PAGI MALAYSIA

Assalamualaikum dan selamat pagi.

Hari ini hari khamis, ada lagi 1 hari untuk bercuti hujung minggu :) Macam aku mengira hari kan? Ye memang aku mengira hari pun. Menunggu hari cuti untuk tido seenaknya. Aku ni hantu tido, tak payah cakap lah bab bab tido semua aku konker, tak kira tempat mahupun masa, HAHA.

Hari ni aku bangun awal, boring tak tahu nak buat apa dekat bilik ni. Roomate dah tak ada, pergi kelas tinggal aku sorang sorang :( Bangun kemain lagi awal, mandi-mandi, gosok gigi, cuci muka, sabun badan, shampoo semua cukup lengkap lah. Wanginye awak nadya :) Ah biasa lah baru nak tahu? HAHA.

Sudah siap semuanya, masuk bilik beserta angin bertiup sempoi-sempoi, wah sejuknya macam tinggal diluar negara, STYLE tak? Well. Macam biasa lagi, 1 thing yang aku sambar mestilah handphone kan, aku tak mengharap pun ada org hantar text tapi dah org nak hantar baca jelah kan? NEW MESSAGE FROM SOMAD: KELAS AGAMA TIADA. Ok tekankan dekat situ TIADA. Bengang tapi aku boleh control lagi, ececehh. Kalau aku tahu aku bangun lambat sikit pun tak apa. Berselimut peluk bantal wangi, syiok syiok.

Tak kesah lah, tak menyesal pun bangun awal. Apa guna ada blog tapi tak menaip kan? So ada masa free apa lagi, type type dan type. Kasi rosak sama keyboard, HAHA. Keyboard korang lah aku tak, nauzubillah :)

Selamat belajar.

8.28 a.m

No comments: