Friday, January 21, 2011

JATUH CINTA LAGI DAN LAGI.

Assalamualaikum dan selamat malam.

Malam yang tiada gangguan daripada sesiapa amat amat aku nanti nantikan. Ingat senang ke nak dapat suasana sunyi? Kat sini susah kot. Biasalah hidup bermasyarakat masing masing ada perangai bukan kat rumah nak sukahati kan? Takpe nadya lagi seminggu kau nak balik rumah, gasak lah HAHA.

Roomate aku selalu tido awal, nak sembang pun tak boleh, bosan lah macam ni hari hari. Dia kaki tido macam aku jugak, sesuai lah kan jadi se-roomate? HAHA. Ye pun tak kan tinggal aku sorang sorang. Aku nak tido macam dia jugak tapi tak boleh. Malam masih dara lagi. Biarlah, dia cakap esok ada kuiz, nak tido dulu lepas tuh nak bangun pukul 2 pagi, bangun ke tak, tak tahu lah.

Kembali kepada title atas tuh, JATUH CINTA LAGI DAN LAGI wah tak boleh blah kan? Korang tengok je tajuk mesti syak aku dah jatuh cinta dekat mana mana mamat kan? Oh no, itu tidak benar dan salah sama sekali. Sabar sabar, jangan buat andaian bukan bukan lagi. Belum sempat bagitau pun, ishh!

Jatuh cinta tak semestinya terhadap teruna mahupun dara. Mungkin jatuh cinta dengan benda yang kita tak suka lama lama dah jadi like habis, HAHA. Contohnya macam aku, dulu tak minat melukis, konon lah kan ingat form 5 lah last aku ambik seni, nah ambik kau nadya siap sampai ke menara gading kau ambik seni. Memang rezeki aku dekat sini kot? Yelah nak kata pandai math, suka kira kira memang tak lah ceritanya, nak kata suka bisnes? Ada kira kira jugak kan? So tolak tepi jugak. Then yang last sekali melukis lah jawapan dia, boleh lah masuk sikit kan? HAHA.

Walaupun masih tak pandai pandai nak melukis sekurang kurangnya minat tuh ada tambah tambah dengan adanya usaha makin lah menjadi kan? Tak ada perkataan lain selain USAHA TANGGA KEJAYAAN. Berusaha lah nadya, semoga kau mendapat rahmat belajar dengan izin Allah :)

Aku ada sedikit sedutan kesenian aku, nanti akan di upload ye. Tak seberapa tapi mungkin sekadar nak berkongsi dan sukahati lah blog aku nak type & nak upload apa pun. Tetapi masih lagi memiliki etika sebagai blogger yang matang dan terpelajar, ececehh :D

12.35 a.m


No comments: